WARNING. You probably have disabled JavaScript in your browser.
Remember: to take full advantage of the functions of the catalogue, you must enable JavaScript in your browser.
Login:
Password:


Remember
INNEEtykiety na kapsle‣ DoctorBrew• Krotoszyn• Lublin• Miłosław• Niechanowo• Wrocław (Prost)• Wrocław (Spiż)• Zamość• Zielona Góra• Zielona Góra (Haust)Foliowe owijki• Brzesko• Bydgoszcz• Namysłów• Połczyn Zdrój• Rakszawa• Żnin• ŻywiecGiełdowe‣ Człuchów‣ Elbląg‣ Grodzisk Wielkopolski‣ Kraków‣ Leżajsk‣ Lublin‣ Poznań‣ Radom‣ Rzeszów‣ Sosnowiec‣ Szczecin‣ Tychy‣ Warszawa‣ Wrocław‣ Włocławek‣ Zawiercie‣ ŁódźKolekcjonerzy‣ Banaś Robert‣ Bigaj Dawid‣ Birofiliści Lubelscy‣ Chojnacki Sławomir‣ Dziembowski Krzysztof‣ Forum Kolekcjonerów Kapsli‣ Grandowscy X. i M.‣ Grzelak Zbigniew‣ Grzelecki Krzysztof‣ Jankowski Krzysztof‣ Jasiak Witold‣ Kabala Mirosław‣ Kamieniecki Jerzy‣ Kania Krzysztof‣ Kaszubski KKK‣ Kobiela Wojciech‣ Kokot Tadeusz‣ Kolekcjonerzy z Polski‣ Kołodziej Jan‣ Kujawsko-Pomorski KK‣ Lewicki Tomasz‣ Lewicki Witek‣ Matyjasik Jerzy‣ Małopolscy KK‣ Morawski Arkadiusz‣ Nowacki Marcin‣ Olech Dariusz‣ Paśka Damian‣ Pałac Leszek‣ Podkarpacki KB‣ Polscy KK‣ Pomieczyński Piotr‣ S. Marek‣ Ścibor Paweł‣ Śląski Klub Birofilów‣ Ślipek Sławomir‣ Stefaniak Tomek‣ Stodolny Michał‣ Tomczak Włodzimierz‣ Witoń Jarosław‣ Wolszczak Kinga‣ Zachodniopomorscy KK‣ Zagłębiowscy Birofile‣ Zawada Grzegorz i Szymon‣ Żuber KrzysztofBrowary domowe‣ Andar‣ Aurora‣ Beerman‣ Bromaniack‣ Hołda Chmielu‣ Hubiq‣ Iskra‣ Jaroty‣ Kopaniński‣ M&P‣ Malinowy Jęczmień‣ Nektar‣ Pieron‣ Pierwszy Chmiel‣ Pucyfik‣ Stary Bryg‣ U sebana‣ Wiskie‣ Wulfvesbergh‣ Zygmunt i SynOkolicznościowe‣ Bożeńskie‣ Gdański KKK‣ GKKK repliki PW‣ Letnie Liczenie Kapsli‣ Małopolskie Spotkania KK‣ OKS‣ Zielone KartkiReklamowe‣ Alkopoligamia‣ Beer Concept‣ Brakin‣ E-Biletowo‣ Grot Klub Strzelecki‣ Pol Am Pack‣ Polskie Stow. Piwowarów‣ Szkaradowo (Nepomucen)‣ WES• ŁomżaTampodruki• Bydgoszcz (Osowa Góra)• Gdańsk• Gliwice (Koneser)• Gołuchów• Kościerzyna• Kraków (Browanza)• Kraków (Lubicz)• Lublin• Poznań (Ułan)• Puck• Puławy• Sobótka Górna (Browarnia)• Szkaradowo (Nepomucen)• Zawiercie (Browar na Jurze)• Żywiec (Krajcar)Baba YagaBiedronkaKraftwerkPerunPintaPiwotekaZastępcze‣ ??? Niezidentyfikowane‣ Jabłonowo‣ Poznań‣ Połczyn-Zdrój‣ Tymbark‣ Witnica‣ Łęg (Mak-Pol)‣ Łomża
W ostatnim czasie nastąpił wysyp niezamawianych przez zakłady produkcyjne kapsli, które to zostały wyprodukowane wyłącznie dla zysku. Niestety ustalenie pochodzenia takich kapsli jest bardzo często dyskusyjne lub wręcz niemożliwe. Nie chcemy popularyzować tego procederu, dlatego prosimy o uważne przyglądanie się pozyskiwanym kapslom. Podkreślamy jednak, że NIE oznacza to, iż jakiekolwiek kapsle w niniejszym dziale są wynikiem oszustw.

Jeżeli posiadasz kapsel, który chciałbyś umieścić w niniejszym dziale, prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@katalogkapsli.pl

2016.12.30 | Aktualizacja:

2016.11.09 | Aktualizacja:

Kapsel ARCYBROWAR został przez pomyłkę zakwalifikowany jako tampodruk, stąd został cofnięty do działu Poczekalnia i zostanie dodany w przyszłości do działu Browary.

    2016.11.06 | Aktualizacja:

    2016.10.31 | Aktualizacja:

    santu: Akurat 6 i 7 patrzą w tę samą stronę.& i 8 odwrotnie.
    triple_h_stg: Mam z żółtym i pomarańczowym odcieniem.
    Mike: U mnie sygnatura nieco wyżej, centralnie pod słowem "przed".
    Jacek: Mam ten wzór również z uszczelką nie zalewaną
    szymirunner: tak samo jest zielony namysłów / który ma rastry i nie ma go w katalogu , a czerwony ma raster i są dwa
    wowobeer: Witam posiadam kapsle browaru Łomża ze znacznymi różnicami odcieni i traktuję je jako odmiany w mojej prywatnej kolekcji - niebutelkowane.
    Cooper: Oprócz tej pokazanej powiedzmy typowo żółtej wersji jest druga z odcieniem powiedzmy żółci bliskiej pomarańczowemu. Oba kapsle mam nówki niebutelkowane a więc bez wpływu zewnętrznych warunków. Pozostaje kwestia czy liczyć jako inną odmianę czy jedynie ciekawostka na odcień.
    novak: Inna czcionka napisu LECH
    szymirunner: czym się różni od 145 ?
    mej_u: Po odwróceniu obu kapsli dostrzegłem jeszcze jedną różnicę kapsel Elbląg 112 ma złotą blachę a 122 srebrną przynajmniej u mnie
    mej_u: Przy kapslach Elbląg 112 i 122 umiejscowienie cyfr jest bardzo pomocne przy identyfikacji kapsle różnią się tylko kolorem sygnatury
    wlodawa59: Różnica jest w szerokości choinek
    Wismat: Różnią się przede wszystkim kształtem cyfry 6 w dacie
    wordlord: Czym się różni 40 od 41?
    Mike: Kolorem sygnatury - była srebrna, jest biała.
    novak: Czym się różni od 112? (podobno katalog nie odróżnia cyfr obok sygnatury)
    zielak89: Juz się dopatrzylem :) zupełnie inny napis :) sory za spam :)
    zielak89: A czym ten kapsel różni się od numeru 102 ?
    novak: Katalog nie uwzględnia umiejscowienia cyfr.
    triple_h_stg: To nie ma żadnego sensu. Niektóre wzory są jako oddzielne ze względu na blachę matową i błyszczącą, a teraz wszystko lądują w odmianach, nawet sygnatury... Coś poszło nie tak.
    mej_u: zgadza się ale u mnie cyfry na kapslach znajdują się bliżej godziny 8 a w tych 2 wzorach mieszczą się zupełnie gdzie indziej
    grym: Zapytaj Pawła m/
    triple_h_stg: Wyraźnie inna czcionka jest w tych kapslach.
    mej_u: przydałby się skan porównawczy kapsli 136 i 142 w powiększeniu są podobne a rozmieszczenie cyfr nie ułatwia identyfikacji
    cooper: Ten browar zawsze był klasyfikowany jako Myślęcinek! Przez cały okres gdy działał Myślęcinek nie był częścią Bydgoszczy. Na kapslu Bydgoszcz jest wymieniona jedynie dla rozpoznawalności i utożsamenia miejsca produkcji z dużym miastem w okolicy którego browar znajdował się.
    triple_h_stg: U mnie też srebrna.
    krzmos: czy sygnatura tego kapsla jest złota czy srebrna? Czy może są dwie wersje? Ja posiadam srebrną.
    melfix: Czy w tym kapslu ząbki są srebrne czy tak jak na zdjęciu w kolorze "góry"?
    zielak89: Faktycznie nie spojrzałem tam, dziekować
    kozammee: Ja też nabyłem kapsel w biedronce ale na moim kapslu sygnatura jest przesunięta nieco w lewą stronę i zaczyna sie od końcówki najmniejszej linii papilarnej a kończy sie na końcówce trzeciej z kolei linii papilarnej czy to jest nowość?! może sie czepiam ale tu widać ze sygnatura zaczyna sie od drugiej linii papilarnej sięga daleko poza piątą linie patrząc sie od najmniejszej w górę